H-G, s.r.o.
  • O nás
  • Produkty
    • Prívodné štrbiny
    • Kryty a prechodky
    • Odsávacie mriežky
    • Odsávacie ventilátory
    • Rekuperačné jednotky
    • Ventilátory s TČ
    • Terciálne systémy
    • Senzory
  • Vetracie systémy
    • Vetracie systémy
      • Vetranie s rekuperáciou tepla
      • Individuálne nútené vetranie
      • Centrálne nútené vetranie
      • Centrálne nútené vetranie s rekuperáciou tepla
      • Hybridné vetranie
      • Prirodzené vetranie
    • Vetranie
      • Výhody dopytom riadeného vetrania
      • Vlhkosťou regulované vetranie
      • Aktivačné módy pre rôzne druhy znečistenia
    • Výber systému
      • Porovnanie systémov
      • Výber produktov
  • Podpora
    • Doporučenia
    • Často kladené otázky
    • Iné
  • Referencie
  • Na stiahnutie
  • Kontakty
  • EN
    • DE
    • PL
    • FR
    • HU
    • IE
    • RO
    • RU
    • SE
    • UK
Vyberte stranu

EMM2 katalógový list – EN

Najnovšie komentáre

  • Anonym komentoval Peter Horak
  • Anonym komentoval Peter Horak
  • HG komentoval EHT technický list
  • Anonym komentoval Peter Horak
  • Anonym komentoval Peter Horak

Archív

Kategórie

  • Žiadne kategórie

Meta

  • Prihlásiť sa
  • Feed záznamov
  • RSS feed komentárov
  • WordPress.org

vyvýja inovatívne vetracie systémy pre obytné a polyfunkčné budovy s kľúčovým konceptom regulácie prietoku vzduchu podľa aktuálnych potrieb. Ide o prirodzené, hybridné, nútené a rekuperačné vetracie systémy.

  • Sledova
  • Sledova
  • Sledova

H-G, s.r.o.

    • +421 904 424 500

    ODBER NOVINIEK

    Boli ste úspešne prihlásení

    Prihlásiť sa

    Kontakty

    GDPR

    VOP a VZP

    © 2021 H-G, s.r.o.

    Ochrana osobných údajov - GDPR

    Informácia k spracúvaniu osobných údajov dotknutej osoby poskytnutá v súlade s ustanovením čl. 12 a čl. 13 nariadenia Európskeho parlamentu a Rady (EÚ) 2016/679 o ochrane fyzických osôb pri spracúvaní osobných údajov a o voľnom pohybe takýchto údajov, ktorým sa zrušuje smernica 95/46/ES (ďalej len „GDPR“).

    Tento dokument obsahuje informácie o spracúvaní osobných údajov dotknutých osôb, ktorými sú zákazníci obchodnej spoločnosti H-G, s.r.o. alebo iné osoby, ktoré používajú webstránku spoločnosti (ďalej len „Dotknutá osoba“).

    1. Prevádzkovateľ

    1.1 Prevádzkovateľom je obchodná spoločnosť H-G, s.r.o., so sídlom Pytliacka 135/10, 040 11 Košice – mestská časť Lorinčík, IČO: 47618892, zapísaná v Obchodnom registri Okresného súdu Košice I, odd. Sro, vložka číslo: 34896/V (ďalej len „H-G“). Kontaktnou osobou H-G je Peter Hořák, tel. č.: 0904 424 500, e-mail: .

    2. Účel spracúvania osobných údajov

    2.1 Účelom spracúvania osobných údajov Dotknutej osoby je:

    2.1.1 odber noviniek (newsletter) – informovanie Dotknutej osoby o nových produktoch/službách alebo o zmenách produktov/služieb. Súčasťou newsletter-a môže byť aj priamy marketing produktov a služieb poskytovaných H-G ako napr. otvorenie školenia a pod. (ďalej len „Newsletter“).

    2.1.2 kontaktný formulár – komunikácia požiadavky, ktorú Dotknutá osoba adresovala H-G (ďalej len „Kontaktný formulár“).

    3. Rozsah spracúvaných osobných údajov

    3.1 Rozsah spracúvaných osobných údajov Dotknutej osoby zo strany H-G je špecifický v závislosti od konkrétneho účelu spracúvania osobných údajov uvedeného v článku 2 tohto dokumentu.

    3.2 Pri účele spracúvania Newsletter, H-G spracúva osobné údaje Dotknutej osoby v rozsahu: e-mailová adresa.

    3.3 Pri účele spracúvania Kontaktný formulár, H-G spracúva osobné údaje Dotknutej osoby v rozsahu: meno a priezvisko, e-mailová adresa a telefónne číslo.

    4. Právny základ spracúvania osobných údajov

    4.1 Právny základ spracúvania osobných údajov Dotknutej osoby zo strany H-G je špecifický v závislosti od konkrétneho účelu spracúvania osobných údajov uvedeného v článku 2 tohto dokumentu.

    4.2 Pri účele spracúvania Newsletter, H-G spracúva osobné údaje Dotknutej osoby na právnom základe – súhlasu Dotknutej osoby v súlade s čl. 6 bod 1, písm. a) GDPR. Dotknutá osoba vyjadrila svoj súhlas so spracovaním svojich osobných údajov zadaním a odoslaním svojej e-mailovej adresy vo vyhradenom priestore na webstránke H-G.

    4.3 Pri účele spracúvania Kontaktný formulár, H-G spracúva osobné údaje Dotknutej osoby na právnom základe – súhlasu Dotknutej osoby v súlade s čl. 6 bod 1, písm. a) GDPR. Dotknutá osoba vyjadrila svoj súhlas so spracovaním svojich osobných údajov zadaním a odoslaním svojich osobných údajov vo vyhradenom priestore na webstránke H-G.

    5. Príjemcovia alebo kategórie príjemcov osobných údajov

    5.1 Pri spracúvaní osobných údajov H-G využíva služby ďalších spoločností (sprostredkovateľov), ktoré spracúvajú osobné údaje v mene H-G. H-G tak činí pri dodržaní podmienok podľa čl. 28 GDPR, len na základe písomnej zmluvy a po dôkladnom uistení sa, že sprostredkovateľ spĺňa všetky technické a organizačné požiadavky na spracúvanie osobných údajov.

    5.2 H-G spracúva e-mailové adresy prostredníctvom nástroja uvedenom na stránkach www.sendinblue.com.

    5.3 H-G neposkytuje ani nesprístupňuje osobné údaje Dotknutej osoby žiadnym ďalším tretím osobám.

    5.4 H-G nezverejňuje osobné údaje Dotknutej osoby.

    6. Prenos osobných údajov do tretích krajín

    6.1 V rámci spracúvania osobných údajov sprostredkovateľmi H-G, sa môže uskutočniť prenos osobných údajov Dotknutej osoby do tretích krajín, avšak vždy len za dodržania podmienok bezpečného prenosu osobných údajov do tretích krajín podľa GDPR, a to tak aby sa neohrozila úroveň ochrany osobných údajov Dotknutej osoby.

    7. Doba spracúvania osobných údajov

    7.1 Doba spracúvania osobných údajov Dotknutej osoby zo strany H-G je špecifická v závislosti od konkrétneho účelu spracúvania osobných údajov uvedeného v článku 2 tohto dokumentu.

    7.2 Pri účele spracúvania Newsletter, H-G spracúva osobné údaje Dotknutej osoby po dobu, pokiaľ sa Dotknutá osoba neodhlási z odberu Newsletter-u.

    7.3 Pri účele spracúvania Kontaktný formulár, H-G spracúva osobné údaje Dotknutej osoby po dobu vyriešenia požiadavky Dotknutej osoby.

    8. Automatizované spracúvanie osobných údajov

    8.1 Osobné údaje Dotknutej osoby nie sú predmetom automatizovaného rozhodovania.

    9. Ďalšie informácie o spracúvaní osobných údajov

    9.1 H-G spracúva osobné údaje Dotknutých osôb v súlade s GDPR, v súlade so zákonom č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov v platnom a účinnom znení, ako aj s ďalšími príslušnými právnymi predpismi o ochrane osobných údajov.

    9.2 H-G spracúva osobné údaje Dotknutej osoby pri dodržiavaní vysokého štandardu ochrany osobných údajov. Za týmto účelom H-G prijal technické, organizačné, personálne a ostatné bezpečnostné opatrenia v súlade s čl. 32 GDPR.

    10. Práva dotknutej osoby

    10.1 Dotknutá osoba má v zmysle ustanovení čl. 15 až čl. 21 a čl. 34 GDPR tieto práva:

    10.1.1 Právo na prístup k osobným údajom: Dotknutá osoba má právo získať od H-G potvrdenie o tom, či sa spracúvajú osobné údaje, ktoré sa jej týkajú. Dotknutá osoba má právo získať prístup k týmto osobným údajom. Dotknutá osoba má najmä právo na informácie o účele spracúvania, o dobe spracúvania, komu boli údaje poskytnuté, či boli prenesené do inej krajiny a pod.

    10.1.2 Právo na opravu osobných údajov: Dotknutá osoba má právo na to, aby H-G bez zbytočného odkladu opravil nesprávne osobné údaje, ktoré sa jej týkajú. So zreteľom na účel spracúvania osobných údajov má Dotknutá osoba právo na doplnenie neúplných osobných údajov.

    10.1.3 Právo na vymazanie (právo „na zabudnutie“): Dotknutá osoba má tiež právo dosiahnuť
    u H-G bez zbytočného odkladu vymazanie osobných údajov, ktoré sa jej týkajú, a ten je povinný bez zbytočného odkladu vymazať osobné údaje, ak je splnený niektorý z týchto dôvodov:
    – osobné údaje už nie sú potrebné na účel, na ktorý sa získali alebo inak spracúvali;
    – Dotknutá osoba odvolá súhlas, na základe ktorého sa spracúvanie osobných údajov vykonáva, a neexistuje iný právny základ pre spracúvanie osobných údajov;
    – Dotknutá osoba namieta spracúvanie osobných údajov a neprevažujú žiadne oprávnené dôvody na spracúvanie osobných údajov alebo Dotknutá osoba namieta spracúvanie osobných údajov na účel priameho marketingu;
    – osobné údaje sa spracúvajú nezákonne;
    – osobné údaje musia byť vymazané, aby sa splnila zákonná povinnosť podľa právneho predpisu alebo medzinárodnej zmluvy, ktorou je Slovenská republika viazaná; alebo
    – a osobné údaje získavali v súvislosti s ponukou služieb informačnej spoločnosti.

    10.1.4 Právo na obmedzenie spracúvania: Dotknutá osoba má právo na to, aby H-G obmedzil spracúvanie osobných údajov, ak:
    – Dotknutá osoba namieta správnosť osobných údajov, a to počas obdobia umožňujúceho H-G overiť správnosť spracúvaných osobných údajov;
    – spracúvanie osobných údajov je nezákonné a Dotknutá osoba namieta vymazanie osobných údajov a žiada namiesto toho obmedzenie ich použitia;
    – H-G už nepotrebuje osobné údaje na účel spracúvania osobných údajov, ale potrebuje ich dotknutá osoba na uplatnenie právneho nároku; alebo
    – Dotknutá osoba namieta spracúvanie osobných údajov, a to až do overenia, či oprávnené dôvody na strane H-G prevažujú nad oprávnenými dôvodmi Dotknutej osoby.

    Dotknutú osobu, ktorej spracúvanie osobných údajov sa obmedzí, je H-G povinný informovať pred tým, ako bude obmedzenie spracúvania osobných údajov zrušené.

    10.1.5 Oznamovacia povinnosť v súvislosti s opravou alebo vymazaním osobných údajov alebo obmedzením spracúvania: Na základe ustanovenia čl. 19 GDPR je H-G v prípade, ak to Dotknutá osoba požaduje, povinný informovať Dotknutú osobu o príjemcoch, ktorým H-G oznámil opravu osobných údajov, vymazanie osobných údajov alebo obmedzenie spracúvania osobných údajov.

    10.1.6 Právo na prenosnosť údajov: Dotknutá osoba má právo získať osobné údaje, ktoré sa jej týkajú a ktoré poskytla H-G, v štruktúrovanom, bežne používanom a strojovo čitateľnom formáte a má právo preniesť tieto osobné údaje ďalšiemu prevádzkovateľovi.

    10.1.7 Právo namietať spracúvanie osobných údajov: Dotknutá osoba má právo namietať spracúvanie jej osobných údajov z dôvodu týkajúceho sa jej konkrétnej situácie vykonávané na právnom základe z dôvodu, že spracúvanie osobných údajov je nevyhnutné na splnenie úlohy realizovanej vo verejnom záujme alebo z dôvodu, že spracúvanie je nevyhnutné na účel oprávnených záujmov H-G alebo tretej strany, vrátane profilovania založeného na týchto ustanoveniach. H-G nesmie ďalej spracúvať osobné údaje, ak nepreukáže nevyhnutné oprávnené záujmy na spracúvanie osobných údajov, ktoré prevažujú nad právami alebo záujmami Dotknutej osoby, alebo dôvody na uplatnenie právneho nároku. Dotknutá osoba má právo namietať spracúvanie osobných údajov, ktoré sa jej týkajú, na účel priameho marketingu vrátane profilovania v rozsahu, v akom súvisí s priamym marketingom.

    10.1.8 Právo namietať a automatizované individuálne rozhodovanie: Dotknutá osoba právo má právo na to, aby sa na ňu nevzťahovalo rozhodnutie, ktoré je založené výlučne na automatizovanom spracúvaní osobných údajov a ktoré má právne účinky, ktoré sa jej týkajú alebo ju obdobne významne ovplyvňujú.

    10.1.9 Právo na oznámenie porušenia ochrany osobných údajov: V prípade porušenia ochrany osobných údajov, ktoré pravdepodobne povedie k vysokému riziku pre práva a slobody fyzických osôb, H-G bez zbytočného odkladu oznámi porušenie ochrany osobných údajov Dotknutej osobe.

    10.1.10 Právo podať sťažnosť: Dotknutá osoba má právo podať sťažnosť alebo návrh na začatie konania dozornému orgánu, ktorým je Úrad na ochranu osobných údajov, v prípade ak je osoba priamo dotknutá na svojich právach.

    10.2 Poskytnutie informácií dotknutej osobe:

    – H-G poskytne Dotknutej osobe na základe jej žiadosti informácie podľa čl. 13, čl. 15 až čl. 21 a čl. 34 GDPR, ktoré sa týkajú spracúvania jej osobných údajov. Informácie poskytne v elektronickej podobe. Ak o to požiada Dotknutá osoba, informácie môže H-G poskytnúť aj ústne, ak Dotknutá osoba preukáže svoju totožnosť iným spôsobom. H-G pri uplatňovaní práv podľa čl. 15 až čl. 21 GDPR poskytne Dotknutej osobe súčinnosť.

    – H-G poskytne Dotknutej osobe informácie do jedného mesiaca od doručenia žiadosti. Uvedenú lehotu môže H-G v odôvodnených prípadoch s ohľadom na komplexnosť a počet žiadostí predĺžiť o ďalšie dva mesiace, a to aj opakovane. H-G informuje o každom takom predĺžení Dotknutú osobu do jedného mesiaca od doručenia žiadosti spolu s dôvodmi predĺženia lehoty.

    – Informácie poskytuje H-G bezodplatne.

    – Ak je žiadosť Dotknutej osoby zjavne neopodstatnená alebo neprimeraná najmä pre jej opakujúcu sa povahu, H-G môže požadovať primeraný poplatok zohľadňujúci administratívne náklady na poskytnutie informácií alebo primeraný poplatok zohľadňujúci administratívne náklady na oznámenie alebo primeraný poplatok zohľadňujúci administratívne náklady na uskutočnenie požadovaného opatrenia, alebo odmietnuť konať na základe žiadosti.

    10.3 V prípade uplatňovania svojich práv alebo požadovania akýchkoľvek iných informácií, má Dotknutá osoba možnosť obrátiť sa na kontaktnú osobu H-G, ktorá je uvedená v bode 1.1 tohto dokumentu.

    Súbory cookie
    S cieľom zabezpečiť riadne fungovanie tejto webovej lokality ukladáme niekedy na vašom zariadení malé dátové súbory, tzv. cookie. Je to bežná prax väčšiny veľkých webových lokalít.

    Čo sú súbory cookie?
    Súbor cookie je malý textový súbor, ktorý webová lokalita ukladá vo vašom počítači alebo mobilnom zariadení pri jej prehliadaní. Vďaka tomuto súboru si webová lokalita na určitý čas uchováva informácie o vašich krokoch a preferenciách (ako sú prihlasovacie meno, jazyk, veľkosť písma a iné nastavenia zobrazovania), takže ich pri ďalšej návšteve lokality alebo prehliadaní jej jednotlivých stránok nemusíte opätovne uvádzať.

    Ako používame súbory cookie?
    Tieto webstránky používajú súbory cookies na zapamätanie si použivateľských nastavení, pre lepšie prispôsobenie reklám záujmom návštevníkov a pre nevyhnutnú funkcionalitu webstránok.

    Ako kontrolovať súbory cookie
    Súbory cookie môžete kontrolovať a/alebo zmazať podľa uváženia – podrobnosti si pozrite na stránke aboutcookies.org. Môžete vymazať všetky súbory cookie uložené vo svojom počítači a väčšinu prehliadačov môžete nastaviť tak, aby ste im znemožnili ich ukladanie.

    Prečo si ponechať nastavenie cookies?

    Používanie cookiesa ich povolenie vo webovom prehliadači je na vašom rozhodnutí. V prípade zmeny ich nastavenia však môžu mať niektoré naše webové stránky obmedzenú funkčnosť a znížený užívateľský komfort.

    Všeobecné zmluvné podmienky spol. H-G, s.r.o.

    I.

     

    1. Týmito všeobecnými zmluvnými podmienkami sa riadia právne vzťahy medzi spoločnosťou H-G, s.r.o., Pytliacka 135/10, 040 11 Košice, zapísanou v Obchodnom registri Okresného súde v Košice I, Oddiel: Sro, vložka: 34896/N, IČO: 47618892, IČ DPH: SK2023978803 (ďalej len “Objednávateľ”) a každou osobou (ďalej len „Dodávateľ“), ktorá pre Objednávateľa vykonáva subdodávateľskú činnosť (dodávka materiálu, prác, alebo služieb), ďalej aj ako „Dielo“ na základe písomnej objednávky Objednávateľa (ďalej len Objednávka“).

     

    2. Akceptáciou Objednávky (výslovnou, alebo konkludentnou) dochádza k uzatvoreniu záväzkového vzťahu medzi Objednávateľom a Dodávateľom, ktorý sa spravuje predovšetkým ustanoveniami § 536 a nasl. Obchodného zákonníka SR.

     

    3. Ustanovenia Objednávky a jej príloh majú prednosť pred ustanoveniami týchto VZP.

     

    4. Ustanovenia týchto VZP nahrádzajú v dotknutom rozsahu podmienky dohodnuté v rámcovej zmluve, alebo inom zmluvnom dokumente uzatvorenom medzi Objednávateľom a Dodávateľom pred dňom účinnosti týchto VZP.

     

    II.

     

    1. Dodávateľ je pri výkone subdodávateľskej činnosti povinný okrem rozsahu určeným Objednávkou riadiť sa i) realizačným projektom a technickou dokumentáciou, ii) pokynmi Objednávateľa.

     

    2. Dodávateľ je povinný bez meškania informovať Objednávateľa o vzniku akejkoľvek udalosti, ktorá bráni alebo sťažuje včasnú alebo riadnu realizáciu subdodávateľskej činnosti a môže spôsobiť omeškanie Dodávateľa s plnením dohodnutých termínov uvedených v Objednávke.

     

    3. Dodávateľ je povinný prispôsobiť svoj harmonogram subdodávateľskej činnosti aktuálnemu harmonogramu Objednávateľa, alebo harmonogramu celej stavby ktorej je Dielo súčasťou, prijať akékoľvek opatrenia (vrátane nadčasov, prác počas dní pracovného voľna a/alebo pracovného pokoja, zvýšenie počtu pracovníkov Dodávateľa, atď. …) potrebné na to, aby boli dodržané dohodnuté termíny a to bez nároku na náhradu z tohto dôvodu vzniknutých nákladov.

     

    III.

     

    1. Fakturáciu bude Dodávateľ vykonávať mesačne po skončení príslušného mesiaca na základe Objednávateľom potvrdených súpisov skutočne vykonaných prác za uplynulý mesiac. Súpis skutočne vykonaných prác podpisuje za Objednávateľa určený pracovník. Bez potvrdeného súpisu skutočne vykonaných prác nemá Dodávateľ právo vystaviť faktúru.

     

    2. Lehota splatnosti faktúr je 30 dní odo dňa vystavenia, pokiaľ nie je dohodnuté inak.

     

    3. Faktúru bude Dodávateľ predkladať Objednávateľovi v dvoch vyhotoveniach. Každá faktúra musí mať nasledujúce náležitosti:
    ◦ obchodné meno, sídlo, IČO, DIČ a IČ DPH Dodávateľa a Objednávateľa,
    ◦ údaje o zápise v obchodnom (živnostenskom) registri,
    ◦ číslo faktúry,
    ◦ číslo Objednávky,
    ◦ dátum vyhotovenia a dátum splatnosti faktúry,
    ◦ dátum uskutočnenia zdaniteľného plnenia,
    ◦ špecifikácia prác – názov, množstvo tovaru alebo rozsah zdaniteľného plnenia,
    ◦ označenie peňažného ústavu a číslo účtu, na ktorý sa má platiť,
    ◦ fakturovanú sumu bez DPH, sadzbu DPH, výšku DPH, fakturovanú cenu s DPH,
    ◦ odtlačok pečiatky a podpis oprávnenej osoby Dodávateľa.
    4. K faktúre musia byť priložené doklady umožňujúce posúdiť oprávnenosť fakturácie, najmä súpis skutočne vykonaných prác a dodávok. Ak faktúra nebude obsahovať vyššie uvedené náležitosti, alebo k nej nebudú priložené doklady, je Objednávateľ oprávnený vrátiť faktúru zhotoviteľovi na prepracovanie, splatnosť faktúry začína plynúť až odo dňa doručenia novej (opravnej) faktúry.

     

    5. Objednávateľ si vyhradzuje právo zadržať z každej fakturovanej sumy jej časť, tzv. zádržné, ktorého výška bude uvedená percentuálne v Objednávke. Zádržné slúži na zabezpečenie riadneho plnenia povinností Dodávateľa počas zhotovovania Diela, počas záručnej doby Diela, úhradu vzniknutej škody, sankcií uplatnených Objednávateľom voči Dodávateľovi, nákladov na odstránenie vád alebo nedorobkov, ktoré odstráni Objednávateľ prostredníctvom inej osoby namiesto Dodávateľa v prípade omeškania Dodávateľa, alebo akýchkoľvek iných nárokov Objednávateľa voči Dodávateľovi. Objednávateľ vráti Dodávateľovi zostatok zádržného po uplynutí záručnej doby. V prípade, ak v Objednávke nie je uvedená výška zádržného, objednávateľ si zádržné voči Dodávateľovi neuplatňuje.

     

    IV.

     

    1. Dodávateľ vykoná subdodávateľskú činnosť samostatne a pri výkone týchto prác bude spolupracovať s ostatnými subdodávateľmi Objednávateľa, alebo inými osobami realizujúcimi práce a dodávky na konkrétnom stavenisku. V prípade potreby koordinácie, alebo súčinnosti inej dotknutej stavebnej profesie je Dodávateľ povinný Objednávateľa v primeranej dobe vopred na túto skutočnosť upozorniť, inak musí zabezpečiť takúto koordináciu, alebo súčinnosť na vlastné náklady.

     

    2. Dodávateľ nie je oprávnený bez predchádzajúceho písomného súhlasu Objednávateľa poveriť realizáciou Diela alebo jeho časti tretiu osobu.

     

    3. Dodávateľ je povinný dodržiavať zákaz nelegálneho zamestnávania v zmysle zákona č. 82/2005 Z.z. o nelegálnej práci a nelegálnom zamestnávaní v znení neskorších predpisov. Dodávateľ sa zaväzuje kompenzovať Objednávateľovi akúkoľvek ujmu, ktorá Objednávateľovi vznikne v dôsledku porušenia zákazu nelegálneho zamestnávania.

     

    4. V prípade potreby si Dodávateľ zabezpečí na vlastné náklady lešenie, ochranné pracovné pomôcky a pracovné oblečenie s označením LOGA Objednávateľa.

     

    5. Dodávateľ je povinný pred zahájením prác dohodnúť si so zástupcom Objednávateľa postup
    vykonávaných prác.

     

    6. Dodávateľ je povinný udržiavať na prevzatom pracovisku poriadok, čistotu. Odpady a nečistoty, ktoré vznikli pri vykonávaní jeho prác z materiálu, odstráni Dodávateľ na vlastné náklady. Pokiaľ tak neurobí, vykoná ich Objednávateľ na náklady Dodávateľa.

     

    7. Dodávateľ je povinný viesť montážny denník odo dňa prevzatia pracoviska o prácach a dodávkach, ktoré vykonáva. Do montážneho denníka sa zapisujú všetky rozhodujúce skutočnosti, týkajúce sa realizovaného diela/prác. V priebehu pracovného času musí byť montážny denník na stavbe trvalo prístupný.

     

    8. Dodávateľ je povinný vyzvať Objednávateľa prostredníctvom zápisu v montážnom denníku na preverenie prác, ktoré budú ďalším postupom prác zakryté alebo sa stanú neprístupnými, v opačnom prípade bude Dodávateľ znášať náklady na ich dodatočné odkrytie a opätovné zakrytie.

     

    9. Dodávateľ v dostatočnej dobe pred odovzdaním príslušnej časti Diela alebo celého Diela vyzve Objednávateľa na jeho prevzatie.

     

    10. Dodávateľ sa zaväzuje dodržiavať interné smernice Objednávateľa a metodické pokyny týkajúce sa
    postupu a výkonu prác, ktoré sú predmetom zmluvných prác, s ktorými ho Objednávateľ oboznámi.

     

    11. Objednávateľ nie je povinný prevziať Dielo alebo jeho časť, ak v čase, kedy má dôjsť k odovzdaniu, vykazuje Dielo alebo jeho časť akékoľvek vady alebo nedorobky.

     

    12. O odovzdaní a prevzatí Diela bude spísaný protokol aspoň v dvoch vyhotoveniach. Protokol okrem
    základných údajov bude obsahovať aj :
    ◦ zhodnotenie akosti vykonaných prác
    ◦ súpis zistených vád a nedorobkov
    ◦ lehoty určené Objednávateľom na odstránenie vád a nedorobkov
    ◦ súpis odovzdaných dokladov
    ◦ dátum, mená a podpisy oprávnených zástupcov Objednávateľ a Dodávateľa.

     

    V.

     

    1. Dodávateľ je povinný pred nástupom na realizáciu Diela/prác oboznámiť sa so všetkými pravidlami bezpečnosti pri práci na danom stavenisku. Dodávateľ v plnom rozsahu zodpovedá za dodržiavanie platných právnych predpisov a zásad pre požiarnu ochranu a bezpečnosť pri práci. V prípade pracovného úrazu alebo mimoriadnej udalosti Dodávateľ plne preberá zodpovednosť za následky z toho vyplývajúce.

     

    2. Dodávateľ je povinný na vlastné náklady vykonávať školenia svojich zamestnancov a osôb, ktoré poveril vykonávaním prác a dodávok na zaistenie bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci a požiarnej ochrany. Dodávateľ sa zaväzuje odovzdať Objednávateľovi platný doklad o vykonanom školení z predpisov BOZP a PO, ako aj doklady o odbornej a zdravotnej spôsobilosti k výkonu činnosti podľa tejto zmluvy.

     

    3. Dodávateľ bude dodržiavať zákaz používania alkoholických nápojov a iných omamných prostriedkov počas výkonu činnosti pre Objednávateľa na konkrétnom stavenisku. V prípade zistenia požitia alkoholu alebo iných omamných prostriedkov je Objednávateľ oprávnený jednostranne zrušiť Objednávku.

     

    4. Všetky Dodávateľom poskytnuté osobné údaje môže Objednávateľ za účelom plnenia povinností v súlade so zákonom č. 124/2006 Z.z. o bezpečnosti a ochrane zdravia pri práci poskytnúť poverenej osobe (napr. bezpečnostný technik, autorizovaný bezpečnostný technik).

     

    VI.

     

    1. Dodávateľ poskytne na Dielo/práce záruku v trvaní 60 mesiacov, pokiaľ nie je dohodnuté inak. Záručná doba začne plynúť dňom protokolárneho odovzdania Diela.

     

    2. Dodávateľ sa zaväzuje začať s odstraňovaním prípadných vád predmetu plnenia bez zbytočného odkladu, najneskôr nasledujúci pracovný deň po doručení oznámenia vady Objednávateľom a vadu odstrániť ihneď, inak v čo najkratšej dobe s prihliadnutím na charakter vady.

     

    3. Ak Dodávateľ vadu včas neodstráni, je Objednávateľ oprávnený žiadať primeranú zľavu z ceny Diela, alebo zabezpečiť odstránenie vady na náklady Dodávateľa treťou osobou, náklady na odstránenie vady môže Objednávateľ uhradiť z prostriedkov zádržného.

     

    VII.

     

    1. Ak Dodávateľ nevykoná Dielo včas, má Objednávateľ právo na zaplatenie zmluvnej pokuty vo výške 0,2
    % z ceny Diela za každý deň omeškania.

     

    2. Ak Dodávateľ nedodrží ktorýkoľvek z postupových termínov realizácie Diela, má Objednávateľ nárok na zmluvnú pokutu vo výške 0,1% z ceny príslušnej časti ceny Diela, ktorú mal Dodávateľ v zmysle uvedeného harmonogramu postupu prác zrealizovať k zmeškanému postupovému termínu realizácie Diela, a to za každý deň omeškania.

     

    3. Ak Dodávateľ nezačne odstraňovať Objednávateľom oznámenú vadu včas, t.j. najneskôr nasledujúci pracovný deň po oznámení vady, má Objednávateľ nárok na zaplatenie zmluvnej pokuty vo výške 300 EUR za každý začatý deň omeškania a za každú vadu až do dňa, kedy Dodávateľ pristúpi k odstraňovaniu vady.

     

    4. Ak Dodávateľ neodstráni vadu včas, má Objednávateľ nárok na zaplatenie zmluvnej pokuty vo výške 300 EUR za každý začatý deň omeškania a za každú vadu až do jej odstránenia.

     

    5. Objednávateľ má voči Dodávateľovi nárok na zaplatenie zmluvnej pokuty vo výške 500 EUR za každé jednotlivé porušenie nasledovnej povinnosti Dodávateľa:

     

    ◦ nepredloženie dokladu o vykonanom školení z BOZP a PO
    ◦ fajčenie na stavenisku mimo vyhradeného priestoru

     

    6. Objednávateľ má voči Dodávateľovi nárok na zaplatenie zmluvnej pokuty vo výške 1.000 EUR za každé jednotlivé porušenie nasledovnej povinnosti Dodávateľa:

     

    ◦ nevykonávanie školenia BOZP a PO
    ◦ nepoužívanie ochranných pracovných pomôcok pri realizácii Diela
    ◦ vykonávanie prác pod vplyvom alkoholu alebo iných omamných a psychotropných látok
    ◦ ak Dodávateľ neprijme vhodné opatrenia na dodržanie dohodnutých termínov.

     

    7. Objednávateľ má voči Dodávateľovi nárok na zaplatenie zmluvnej pokuty vo výške 150 EUR za každý deň omeškania povinnosti Dodávateľa i) mať uzatvorené platné poistenie zodpovednosti za škodu podľa čl. X. bodu 1 týchto VZP, ii) predložiť Objednávateľovi doklad o uzatvorení poistenia zodpovednosti za škodu.

     

    8. Dodávateľ odškodní Objednávateľa v plnej výške v prípade, ak v súvislosti s činnosťou Dodávateľa bude voči Objednávateľovi uplatnená zo strany správneho orgánu, súdu, Investora, alebo vyššieho objednávateľa (zmluvného partnera Objednávateľa), alebo inej osoby akákoľvek zmluvná alebo mimozmluvná sankcia, pokuta, nárok na náhradu škody, a pod. … Takýto nárok voči Dodávateľovi má Objednávateľ právo uplatniť a započítať si z prostriedkov zádržného.

     

    VIII.

     

    1. Nebezpečenstvo škody na diele znáša Dodávateľ až do protokolárneho odovzdania Diela Objednávateľovi.

     

    2. Prechod vlastníctva k Dielu, jeho časti nastáva postupne a to v momente zabudovania materiálu,
    zariadenia alebo inej dohodnutej časti Diela.

     

    IX.

     

    Objednávateľ je oprávnený jednostranne zrušiť Objednávku (odstúpiť od zmluvy o dielo uzatvorenej v súlade s čl. I bod 2 týchto VZP podľa § 536 a nasl. Obchodného zákonníka) najmä v prípade porušenia povinnosti Dodávateľa, ku ktorým sa vzťahujú sankcie podľa čl. VII bod 5 a bod 6 týchto VZP. Objednávateľ môže zrušiť jednostranne Objednávku aj vtedy, ak Dodávateľovi hrozí alebo sa ocitol v úpadku, je v likvidácii alebo sa Objednávateľ oprávnene domnieva, že Dodávateľ nebude schopný zrealizovať Dielo včas a riadne.

     

    X.

     

    1. Dodávateľ je povinný pre prípad vzniku škody mať uzatvorené poistenie na krytie zodpovednosti za vzniknuté škody s poistným plnením minimálne vo výške ceny Diela podľa konkrétnej Objednávky. Dodávateľ o tom predloží doklad Objednávateľovi najneskôr do 5 pracovných dní po začiatku realizácie Diela. Dodávateľ je povinný udržiavať poistenie v platnosti po celý čas realizácie Diela.

     

    2. Dodávateľ nie je oprávnený postúpiť žiadnu svoju pohľadávku voči Objednávateľovi inej osobe bez predchádzajúceho písomného súhlasu Objednávateľa.

     

    Tieto VZP nadobúdajú platnosť dňom 02.02.2019

     

     

     

    Všeobecné obchodné podmienky spol. H-G, s.r.o.

    Predávajúci:

     

    H-G, s.r.o., Pytliacka 135/10, 040 11 Košice
    IČO: 47618892, IČ DPH: SK2023978803
    zapísaná v Obchodnom registri Okresného súde v Košice I, Oddiel: Sro, vložka: 34896/N

     

    Kupujúci:

     

    fyzická osoba, ktorá pri uzatváraní a plnení spotrebiteľskej zmluvy nekoná v rámci predmetu svojej obchodnej činnosti alebo inej podnikateľskej činnosti.

     

    I.
    Právo na odstúpenie od kúpnej zmluvy

     

    Máte právo odstúpiť od tejto kúpnej zmluvy bez uvedenia dôvodu v lehote 14 dní. Lehota na odstúpenie od kúpnej zmluvy uplynie po 14 dňoch odo dňa, keď Vy alebo Vami určená tretia osoba s výnimkou dopravcu prevezmete tovar. Pri uplatnení práva na odstúpenie od kúpnej zmluvy nás informujte o svojom rozhodnutí odstúpiť od tejto kúpnej zmluvy jednoznačným vyhlásením. Na tento účel môžete použiť formulár na odstúpenie od kúpnej zmluvy, ktorý je súčasťou tohto poučenia, ktorý môžete po jeho vyplnení zaslať na e-mailovú adresu: . Ak zasielate tovar poštou, priložte uvedený formulár do balíka.
    Lehota na odstúpenie od kúpnej zmluvy je zachovaná, ak zašlete oznámenie o uplatnení práva na odstúpenie od kúpnej zmluvy pred tým, ako uplynie lehota na odstúpenie od kúpnej zmluvy.

     

    II.
    Dôsledky odstúpenia od kúpnej zmluvy

     

    Po odstúpení od kúpnej zmluvy Vám vrátime všetky platby, ktoré ste uhradili v súvislosti s uzavretím kúpnej zmluvy, najmä kúpnu cenu vrátane nákladov na doručenie tovaru k Vám. To sa nevzťahuje na dodatočné náklady, ak ste si zvolili iný druh doručenia, ako je najlacnejší bežný spôsob doručenia, ktorý ponúkame. Platby Vám budú vrátené bez zbytočného odkladu, najneskôr do 14 dní odo dňa, keď nám bude doručené Vaše oznámenie o odstúpení od tejto kúpnej zmluvy. Ich úhrada bude uskutočnená rovnakým spôsobom, aký ste použili pri Vašej platbe, ak ste výslovne nesúhlasili s iným spôsobom platby, a to bez účtovania akýchkoľvek ďalších poplatkov. Platba za zakúpený tovar Vám bude uhradená až po doručení vráteného tovaru späť na našu adresu alebo po predložení dokladu preukazujúceho zaslanie tovaru späť podľa toho, čo nastane skôr.

     

    III.
    Spôsob vrátenia tovaru

     

    Tovar môžete zaslať na adresu: H-G, s.r.o., Pytliacka 135/10, 040 11 Košice
    Priame náklady na vrátenie tovaru znáša kupujúci.
    Tovar by mal kupujúci vrátiť úplný, s kompletnou dokumentáciou, nepoškodený, čistý, pokiaľ možno vrátane originálneho obalu, v stave a hodnote, v akom tovar prevzal. V prípade, že bude vrátený tovar nekompletný či poškodený, môže predávajúci vrátenú kúpnu cenu znížiť o tomu odpovedajúcu čiastku (v súlade s § 458 ods 1 obč. Z).

     

    IV.
    Poškodený tovar

     

    Kupujúci je zodpovedný za akékoľvek zníženie hodnoty tovaru v dôsledku zaobchádzania s ním iným spôsobom, než aký je potrebný na zistenie povahy, vlastností a funkčnosti tovaru.

     

    Kupujúci je povinný bezprostredne pri dodaní tovaru prepravcom prekontrolovať spolu s dopravcom stav zásielky (počet balíkov, príp. poškodenie balíka) podľa priloženého prepravného listu. Kupujúci má právo odmietnuť prevzatie neúplnej alebo poškodenej zásielky.

     

    V.
    Kupujúci nemôže odstúpiť od kúpnej zmluvy, predmetom ktorej je:

     

    • poskytnutie služby, ak sa jej poskytovanie začalo s výslovným súhlasom spotrebiteľa a Kupujúci vyhlásil, že bol riadne poučený o tom, že vyjadrením tohto súhlasu stráca právo na odstúpenie od kúpnej zmluvy po úplnom poskytnutí služby, a ak došlo k úplnému poskytnutiu služby
    • predaj tovaru zhotoveného podľa osobitných požiadaviek spotrebiteľa, tovaru vyrobeného na mieru, alebo tovaru určeného osobitne pre jedného spotrebiteľa
    • predaj tovaru uzavretého v ochrannom obale, ktorý nie je vhodné vrátiť z dôvodu ochrany zdravia
    alebo z hygienických dôvodov a ktorého ochranný obal bol po dodaní porušený
    • predaj zvukových záznamov, obrazových záznamov, zvukovoobrazových záznamov, kníh alebo počítačového softvéru predávaných v ochrannom obale, ak Kupujúcitento obal rozbalil
    • predaj periodickej tlače s výnimkou predaja na základe dohody o predplatnom a predaj kníh nedodávaných v ochrannom obale
    • poskytovanie elektronického obsahu inak ako na hmotnom nosiči, ak sa jeho poskytovanie začalo s výslovným súhlasom spotrebiteľa a Kupujúcivyhlásil, že bol riadne poučený o tom, že vyjadrením tohto súhlasu stráca právo na odstúpenie od kúpnej zmluvy.

    FORMULÁR NA ODSTÚPENIE OD KÚPNEJ ZMLUVY

    V prípade, že si želáte odstúpiť od kúpnej zmluvy, prosím, vyplňte a zašlite tento formulár.

    Predávajúci *:

    H-G, s.r.o., Pytliacka 135/10, 040 11 Košice
    telefón: +421 904 424 500, e-mail:

    Kupujúci (spotrebiteľ **):

    Týmto oznamujem že odstupujem od zmluvy na tento tovar/od zmluvy o poskytnutí tejto služby:

    • Číslo faktúry:

    • Popis tovaru/služby:

    • Dátum prevzatia tovaru:

    • Meno a priezvisko spotrebiteľa:

    • Adresa spotrebiteľa:

    • Číslo účtu/kód banky:

    • Dôvod odstúpenia (nepovinné):

     

     

    Miesto a dátum:                                                                                                                                                   Podpis:

     

     

    —————————————————————————————————————————————————

    * Údaj o predajcovi nájdete v hlavičke daňového dokladu – faktúry.
    ** Spotrebiteľ: fyzická osoba, ktorá pri uzatváraní a plnení spotrebiteľskej zmluvy nekoná v rámci predmetu svojej obchodnej činnosti alebo inej podnikateľskej činnosti.